2013. február 9., szombat

4. hét

Hát elértünk az első hónaphoz a blog indulása óta. Emellett elértem a bűvös 60 kilót, ez 8 kiló plusz novemberhez képest.  Ebből azt hiszem legalább 6 kiló izomban csúszott fel, ami elég jó arány. :) Ez a hét kicsit nehézkesebbre sikerült, kellett a kreativitás, hogy végig bírjam csinálni. Lássuk is:

1.Nap:
Guggolás gyertyaállásban 1x20
Guggolás támasszal 4x20
Térdemelés fekvésben 1x15
Hajlított lábemelés fekvésben 3x20
Teljes híd 1
Térd-könyök fekvőtámasz 10 (mindkét oldal)

A problémák a hídnál kezdődhettek, nyújtásként alkalmaztam, először sikerült, de másnap kegyetlenül szúrt a csuklóm, ha a tenyeremre támaszkodtam. Ez kihatott a szerdai edzésre, amit egy két kezes súlyzóra támaszkodva fekvőtámaszoztam végig.


2.Nap:
Fekvőtámasz falnál 25, 20
Fekvőtámasz előredőlve 15
Teljes fekvőtámasz 2x20
Szűk fekvőtámasz 2x10
Tolódzkodás két rúdon 4x6
Tolódzkodás egy rúdon  2x5 , 2x4
Divebomber fevőtámasz 10

3.Nap:
Fejenállás 2x15 mp
Varjútartás 20 mp
Tigrisbukfenc 3
Egyenes karú lógás 30 mp
Fél karhajlítás kézenállásban 3x2 , 1 , 3 (a negyedik szériában elvesztettem az egyensúlyom)
Teljes karhajlítás kézenállásban 2x2
Húzódzkodás 4x6
Szűk húzódzkodás 2x5
Széles húzódzkodás 2x4

Ez a hét elég tanulságos volt ,hogy néhány hónap edzéssel mennyi mindent elértem. Észrevehettétek, hogy nem ragaszkodom a Fegyencedzés 1-2 progressziójához, érzés szerint edzek. Azt hiszem, jól csinálom, szemmel látható a fejlődés.
További célok a fél karhajlítás kézenállásban-ból (!?) a 2x20-as ismétlésszám, valamint a guggolás helyes elsajátítása, mindig kiborulok az egyensúlyból, a bokám mobilitása nem a legjobb.
Az írásos cikkek pedig majd idővel jönnek.
 Más eredmények: a harmadik napon sikerült önállóan végrehajtani a bukfencet a szekrényen!
 Elkezdtem érdeklődni a torna iránt is, alap szinten, remélem jövőre lesz lehetőség járni az iskolában. Jó időtöltésnek és kiegészítésnek tűnik. Tervben van egy küzdősport, talán thai-box elkezdése is, de csúszik, mert fogszabályzót kell csináltatni.
Célom továbbá még 10 kiló felszedése, bár a kajálásra nem fordítok különösebb gondot (értsd: több ezer forintot havonta), annyit eszek mint két másik, és ez azt hiszem, nálam beválik. A további eredményekről természetesen beszámolok. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése