2013. február 17., vasárnap

5. Hét

Ez egy nagyon rövid hét volt sajnos, a hétfői edzés meg volt, de kedden foghúzásra mentem, a hét további részében nem bírtam edzeni. Illetve pénteken koncertre mentem. Jól esett ez a hét pihenő, hát még ha ki lennék pihenve. :) De lássuk a csonka hetet:

1. Nap:
Fejenállás 30 mp
Varjútartás 30 mp
Fél karhajlítás kézenállásban 8/6/4
Húzódzkodás 3x6
Szűk húzódzkodás 3x6
Széles húzódzkodás 2x4
Lábemelés függeszkedve 3x10
Guggolás támasszal 10
Szűk fekvőtámasz 20

2. Nap:
Fekvőtámasz 15
Fekvőtámasz szűken 15
Fekvőtámasz szélesen 15
Divebomber fekvőtámasz 15
Tapsolós fekvőtámasz 13

A jövőheti program újra teljes lesz, a második nap eléggé le voltam gyengülve, de nem bírtam kihagyni. Ahogy az elsőben se bírtam semmit kihagyni. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése