2013. június 20., csütörtök

22. Hét - Függőség

A bloggal kicsit elmaradtam, ebben a melegben semmihez sincs kedvem, csak lézengek. Az elmúlt héten megvolt a három edzésem, ezen a héten pedig eddig szinte minden nap edzettem, és ez nem fog változni a továbbiakban se. Este 9 óra környékén indul a futás, úgy néz ki, heti három alkalommal, az edzések is olyan tájban időzítettek, illetve elszórtan gyakorlok napközben is, ha már nem bírom.

Jövő héten indul a hat napos edzéshét, ami alatt megpróbálom magam eszméletlen formába hozni, talán még az étkezésre is odafigyelve, de az majd kialakul. Sajnos enni nincs erőm, így vagyok most 64.5 kg, amit kevésnek érzek a kb 180 cm-mhez.

Sokszor már bemelegítés alatt csatakosra izzadja magát ilyenkor az ember, és az első pár nap nehéz volt a túl sok szabadidő, és az időbeosztás hiánya miatt, de kezd kialakulni. Nemsokára lesz itthonra is húzódzkodórudam, már alig várom.


Gyakorlom az őrszem húzódzkodást, a sárkányzászlót, a tarkóbillenést, a hátulsó mérleget, az állásból hidat, a könyöktartást, meg ami éppen jól esik. Elég lassan haladok, de előbb utóbb sikerülni fog, hogy elérjem mindet. Sajnos a has és a láb célgyakorlatok szintjén elhanyagolt, de az L-ülést gyakorlom, és a futás-biciklizés páros segítségével tartom formában nagyjából a lábam. De jövő héttől mint egy gép, mindent edzek. :)

Próbáltam az átkulcsolásos zászlót, de nem vagyok hozzá elég erős, és mindkét alkaromban fáj a csont, de valami eszméletlenül. Fogáserősítésen még dolgozni kell.

A hétről nem írok edzéstervet, fogalmam sincs miket csináltam, rengeteg az edzés, nagyon élvezem mindet, szinte egy módosult tudatállapot. Persze azért lazítok is. Jövőhéttől újra edzésnaplóval jelentkezek.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése