2013. január 20., vasárnap

Bemelegítés

Szevasztok!

Pár szó rólam és a blogról:
16 éves vagyok, az ország északi részén élek. A testedzéssel pár hónapja kerültem közelebbi kapcsolatba, amikor elkezdtem járni az iskolám konditermébe, azelőtt csak itthon erősítettünk. Sosem voltam túl izmos, elég vékony testalkatú vagyok (178 cm és kb 58,5 kg). Nem épp egy testépítőnek való testalkat.
Pár hónapja találtam rá Paul 'Coach' Wade Fegyencedzés című könyvére, aztán hosszasan emésztettem. Múlthéten pedig az edzőtársammal elhatároztuk, hogy belevágunk! Egy pár félresikerült edzésbe tellett, mire felfogtuk és az interneten megtaláltuk az edzések szerintünk helyes felépítését. Aztán ezt kombinálva a saját tapasztalatainkkal és észrevételeinkkel írtunk egy edzéstervet. Hogy ennek a vége siker lesz, vagy egy elvetélt kísérlet, ki tudja? :)
Az CC előtti formám elég jó, 3x30 szabályos fekvőtámaszt meg bírtam csinálni, és még ment egy negyedik 25-ös sorozat. Hasra nem volt ritka a 3x50 vagy 2x80-as felüléssorozat, és ment a 10 húzódzkodás is - igaz, ez már nem teljesen szabályos.
Hogy mit várok ettől az edzésformától? Erőt. Fejlődést. Ennyit rólam, első sorban.



Az edzéstervem:

Hétfő:

  • Guggolás 1-2. lépés
  • Lábemelés 1. lépés


Szerda:

  • Fekvőtámasz 1-2. szint
  • Híd
  • Nyújtások


Péntek:

  • Húzódzkodás 1-2. szint
  • Kézenállásos karhajlitás 3. szint
Ezen kívül pedig vádli és alkar edzések elszórva, idő függvényében. Általában hétvégén fogok bejegyzést írni az edzésről, hetekre bontva. 


Célkitűzéseim:

  1. Elérni az összes mesterlépést.
  2. Felszedni egy kis izmot (tudom, ez nem arról szól, de gyarló az ember :))
  3. Kihozni a maximumot magamból


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése