2013. május 4., szombat

16. Hét

A héten sok sok kihívásban volt részem, és azt hiszem, jól vettem az akadályokat. Nagyon büszke vagyok magamra, hogy sikerült megcsinálni pár nyeszlett muscle up-ot, a futás kikészített, még rá két napra is fáj a vádlim, a kézenállásban teljes nyomás, hát nem hittem volna hogy sikerül belőle ennyi. A tarkóbillenéssel el fogok szórakozni egy darabig, de nagyon tetszik az a mozdulat. Közben haladok Pavel - A meztelen harcos-ával, és beiktattam az egykezes fekvőtámasz gyakorlásokat kábé minden napra. Elképesztő, hogy csak a feszítés és a helyes légzés használatával képes voltam arra, hogy 3x5-öt megcsináljak belőle, amikor eddig a 2x3 is nehéz volt. Szóval nem csalódtam benne. Jó lesz ez.


1. Nap:
Húzódzkodás kifelé néző tenyérrel 3x7
/közben/ Húzódzkodás befelé tenyérrel 1x7
Húzódzkodás +10kg 2x4
Szűk húzódzkodás kifelé tenyérrel 3x6
Lábemelés rúdig 3x8
Emelés 60kg 3x5

2. Nap:
Egykezes fekvőtámasz kifordulással 3x5
Oldaltól-oldalig fekvőtámasz 3x8
Tigriskönyök fekvőtámasz 3x8
este:
Húzódzkodás gyakorlás
MUSCLE UP - életem első két muscle-up-ja, nem volt a legszebb, és van mit finomítani ,de nem hittem volna, hogy sikerül.
Híd
Tarkóbillenés

3. Nap:
Teljes karhajlítás kézenállásban 4x5
Hindu fekvőtámasz 3x8
Híd és kézállás gyakorlás



Csütörtök:
Muscle up gyakorlás
Futás 3 km, 12 perc


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése